کنفرانس مطبوعاتی 600 پزشک علیه کرونا!

گروه هایی از متخصصان و پزشکان در غرب مجموعه ای از اسناد پزشکی و تجاری را منتشر کرده اند که مدعی است همه گیری کووید ۱۹برنامه ریزی شده بود و با هدف قبلی صورت گرفته است.

به گزارش تحریریه، تارنمای «Rights and Freedoms» تلاش بسیاری را به کار گرفته است تا اثبات کند که همه گیری کووید ۱۹برنامه ریزی شده و با هدف قبلی صورت گرفته است. طبق گزارش گروهی متشکل از بیش از ۵۰۰ پزشک در آلمان به نام «پزشکان برای اطلاع رسانی» در یک کنفرانس مطبوعاتی ملی اظهارات تکان دهنده ای انجام دادند:

«پاندمی کرونا یک بازی است. این یک کلاهبرداری است و ما می دانیم که در میان یک جنایت جهانی هستیم».

این گروه بزرگ از متخصصان پزشکی هر هفته یک هفته نامه پزشکی در ۵۰۰ هزار نسخه منتشر می کنند تا مردم را از اطلاعات غلط گسترده در رسانه های اصلی آگاه کنند. آنها همچنین تظاهرات گسترده ای در اروپا ترتیب می دهند، مانند تظاهرات ۲۹ آگوست ۲۰۲۰ که ۱۲ میلیون نفر در آن ثبت نام کردند و چندین میلیون نفر در واقع در آن شرکت کردند.

چرا این گروه متخصص که بیش از ۵۰۰ نفر را شامل می شود، می گویند همه گیری یک جنایت جهانی است؟ آنها چه می دانند که ما نمی دانیم؟

در اسپانیا، گروهی متشکل از ۶۰۰ پزشک به نام «پزشکان برای کشف حقیقت» در یک کنفرانس مطبوعاتی اظهارات مشابهی را بیان کردند.

آلمان و اسپانیا تنها دو نمونه هستند. گروه های بزرگ مشابهی از صدها متخصص پزشکی در کشورهای مختلف جهان وجود دارد.

در ایالات متحده یک مستند به نام (PLANDEMIC) که بیماری کووید ۱۹ را به عنوان یک عملیات جنایی در معرض دید عموم مطرح می کند، توسط بیش از ۲۷ هزار پزشک پزشکی پشتیبانی می شود!

چرا این هزاران متخصص پزشکی در سراسر جهان می گویند که همه گیری جنایت است؟ آنها به چه اطلاعاتی دسترسی دارند که ما از رسانه های اصلی دریافت نمی کنیم؟

در سال ۲۰۱۵ یک سیستم و روش برای آزمایش کووید ۱۹ ثبت شد

این آزمایش توسط «ریچارد روچیلد»و با حمایت یک سازمان دولتی هلندی ثبت شد. در سال ۲۰۱۵ یعنی چهار سال قبل از وجود این بیماری، یک روش و سیستم آزمایش برای  کووید ۱۹ ابداع شد.

میلیون ها عدد کیت تست کووید ۱۹ در سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ فروخته شد.

همانطور که می دانیم بیماری جدید کووید ۱۹ از اواخر سال ۲۰۱۹ در چین ظاهر شد. بنابراین این بیماری کووید ۱۹ نامیده شد که مخفف Corona Virus Disease ۲۰۱۹ است. با این حال، داده های راه حل تجارت یکپارچه جهانی موضوعی حیرت انگیز را نشان می دهد:

در سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ یعنی دو سال قبل از شیوع این بیماری صدها میلیون کیت تست برای کووید ۱۹در سراسر جهان توزیع شد.

این داده های گیج کننده توسط شخصی در ۵ سپتامبر ۲۰۲۰ کشف شد و آنها را در رسانه های اجتماعی منتشر کرد. روز بعد در سراسر جهان پخش شد. در ۶ سپتامبر، سازمان «راه حل تجارت یکپارچه جهانی» ( WITS ) ناگهان نام اصلی «کووید ۱۹» را به «کیت های آزمایش پزشکی» تغییر داد.

این امر در تجارت مجاز نیست زیرا شما همیشه باید خاص باشید. انواع مختلفی از کیت های آزمایش برای بیماری های مختلف وجود دارد.

این واقعیت که آنها پس از اینکه این اطلاعات در سراسر جهان پخش شد، مشخصات کیت های «کووید ۱۹» را حذف کردند، ثابت می کند که تمایل ندارند کسی از آن مطلع باشد. اما آنها فراموش کردند که یکی از جزئیات را حذف کنند و آن کد محصول این «کیت های آزمایش پزشکی» ۳۰۰۲۱۵ است که به معنی «کیت های آزمایش COVID-۱۹» است. کد این محصولات          «covid۱۹» است.

پایان/

۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۰
کد خبر: 12733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
      0 0
      سلام ما هم خیلی وقته میدونیم ولی کو گوش شنوا
    • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
      0 0
      بسیار عالی
    • رحمان رضایی IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
      0 0
      واضح وبدون پیرایه اگر میدانید اطلاع رسانی کنید.